Jul I Salem House Tour

vær oppmerksom på at bedrifter, attraksjoner Og arrangementer i Hele New England har blitt endret, stengt Og / eller kansellert som svar PÅ COVID-19-helsekrisen. Vennligst reise ansvarlig, og sjekk med statlige retningslinjer og individuelle bedrifter og organisasjoner før du gjør reiseplaner. I år Vil Den årlige Christmas in Salem House Tour bli tilbudt som en online, virtuell tur. For mer informasjon vennligst besøk deres hjemmeside.

gitt at historiske Salem, Massachusetts, er innstillingen for hus som spenner over fire århundrer med arkitektur, kan touring boliger her være en opplevelse i seg selv. Men i løpet av ferien, den årlige Julen I Salem House Tour tar Det til et nytt nivå, med boliger pyntet for sesongen med hjelp av profesjonelle dekoratører og blomsterbutikker.

JUL I SALEM HOUSE TOUR

Jul i Salem feiret sitt 37. år med " Jul På Felles."

Jul i Salem feiret sitt 37. år med » Carol On The Common.»

Marie Adele Schultz

jeg vokste opp I Salem, og i år fikk jeg endelig krysse av en av de store tingene på min årlige jule to-do liste: delta På Jul I Salem, som feiret sitt 37. år i 2016 med temaet » Carol On The Common.»Arrangementet tillater besøkende å turnere en rekke boliger i et bestemt nabolag, alle vakkert innredet for å fremkalle historisk ferieånd.

for å sikre at alle komfortabelt kommer gjennom hjemmene, er det en beleggsgrense per husholdning.

for å sikre at alle får gjennom hjemmene komfortabelt, det er en belegg grense per husholdning.

Marie Adele Schultz

i år var vi i stand til å turnere hjemmene rundt Salem Felles nabolag, starter med en nådig velkommen Fra Historiske Salem På Hawthorne Hotel. Der fikk vi hefter som fungerte som både guider og inngangsbilletter til hjemmene.

Gratis kanelkaffe varmet oss mens vi gikk rundt det vanlige.

Gratis kanelkaffe varmet oss under turen.

Marie Adele Schultz

turen er designet for å være walkable, men å ta vognen er også et alternativ. Å gå gjennom hvert hus tar omtrent 10 til 15 minutter (avhengig av ventetid – da vi kom videre inn i turen, begynte lengre linjer å danne). Selv om det var en rask dag, ventet folk tålmodig, inkludert meg (og jeg var takknemlig for min dunjakke!).

selv om vi dro på den siste dagen av turen, var det fortsatt mange mennesker, unge og gamle, nyter festlighetene. Rundt felles var det carolers og mat leverandører, og bak Andrew-Safford Huset vi varmet opp med kanel kaffe og en utendørs ildsted.

det vakre treet som hilste deg da du kom inn I Andrew-Safford-hjemmet. Safford-hjemmet eies og ivaretas Av Peabody Essex Museum.

Det vakre treet På Andrew-Safford House, som eies Og ivaretas Av Peabody Essex Museum.

Marie Adele Schultz

Andrew-Safford-Huset var vårt første stopp. Huset, som ligger overfor Hawthorne Hotel, ble bygget i 1818-1819 og i Dag vedlikeholdes Av Peabody Essex Museum; siste gang det var åpent for publikum var i 1995. Da vi kom inn i stuen, ble vi møtt av et praktfullt dekorert Juletre som tårnet over oss (det minnet meg om treet som magisk stiger opp i Nøtteknekkeren). Huset har også en vakker marmor peishyllen og tidlig-19. århundre tapet.

et portrett Av Katherine Ferncroft Gauss Cook. Cook var datter Av Den Ærverdige John D. H.

et portrett Av Katherine Ferncroft Gauss Cook, den første heltids kvinnelige reporteren For Salem News under Første Verdenskrig.

Marie Adele Schultz

Jeg kunne ikke hjelpe, men føler Julestemning som vi kom inn i hvert hus og så rikt dekorerte trær, grønne og knitrende branner. Underveis ble vi møtt av guider, som hjalp direkte trafikk og svarte på spørsmål vi hadde om hjemmet historie. Vi lærte om betydningen av hjemmet og dets arkitektoniske detaljer, og livene til de opprinnelige huseiere.

denne vakre marmormantelen er original til hjemmet - bare en av de mange utsmykkede detaljene fra husturen.

Bare en av mange utsmykkede detaljer vi så på huset tur, dette marmor peishyllen er original Til Andrew-Safford House.

Marie Adele Schultz

vårt siste stopp på turen var Joseph M. Parson House, bygget i 1897, hvor høydepunktene inkluderte levende musikk i spisesalen. Jeg var heldig nok til å snakke med en av huseiere, som sa at den siste gangen hans familie gjorde turen var 10 år siden (som hvert år har et annet nabolag). Han la til at en av hans favoritt ting om dette året er at besøkende kan velge ett hus å besøke to ganger. Sikker nok, på baksiden av heftet mitt, ved siden av en liten avkrysningsboks, sa det » Bonus andre besøk til favoritthuset.»

Historiske Salem gitt mange nyttige frivillige guider gjennom hvert hjem.

Historiske Salem gitt mange nyttige frivillige guider gjennom hjemmene.

Marie Adele Schultz

turneen gikk over tre dager: fredag kveld, lørdag ettermiddag og søndag ettermiddag. I helgen var det spesielle arrangementer som levende musikk og et foredrag fra historikeren Jim McAllister. Jeg var glad for å gå i løpet av dagen fordi det tillot meg å fange essensen av hjemmene med kameraet mitt. (Merk: bare trykk har lov til å ta bilder på dette arrangementet.) Når det er sagt, neste gang vil jeg gjerne kjøpe en pre-salg billett for fredag kveld, når utvalgte boliger er åpne for en forhåndsvisning hendelse. Jeg kan bare forestille meg hvor pen trærne på felles er om natten, alle tredd opp med lys, Og Salem fullt glødet Med Julestemning!

Interiørdesigner Barbra Pervier skapte en vakker flukt på verandaen hennes. Hun ønsket Å fremkalle Følelsen Av Østerrike til ære for familiens arv.

Pervier inkluderte søte små detaljer - som bildet av bestemoren hennes.

pervier inkluderte søte små detaljer som et bilde av bestemoren hennes.

Marie Adele Schultz

hvert hus hadde sitt eget unikt dekorerte Juletre.

Gjestene ble innledet portrom og gjort veien opp trappen for å vise soverommene i den historiske hjem.

Gjestene kom seg opp trappen for å se soverommene i det historiske hjemmet.

Marie Adele Schultz

Levende klassisk Julemusikk feide gjennom hjemmet. Hvert hjem har musikalske forestillinger til forskjellige tider på dagen.

hvert hjem hadde musikalske forestillinger på forskjellige tidspunkter på dagen.

en enkel julekrans med nydelige vinterbær.

Marie Adele Schultz

Har Du noen Gang opplevd Jul I Salem? Lær mer om De Mange Jul i Salem hendelser og aktiviteter.

dette innlegget ble først publisert i 2016 og har blitt oppdatert.